Tema: Re: Neveikia receiverio analoginiu iejimai :(
Autorius: nexus
Data: 2009-01-23 19:55:26
Dekui uz atsakyma.
Su nustatymais ir as ilgai knisausi, kai pakeiciau kompa ir ant
skaitmenos paleist norejau. Tai si reikala sutvarkiau siap ne taip su
kazkuriuo pleyeriu. Beje pas mane motina 5E Deluxe, ten integruota
plokste tokia kaip ir papildoma dedasi, siek tiek sustresne, kaip supratau.
O tu galetum pabandyt is kompo iseinanciu Front koloneliu laidus
sujungti taip:
IS KOMPO FRONT OUT >>> RECEIVERIS SURROUND IN
Man asmeniskai butent taip negroja jei as tesingai bandau cia.(cia 6CH)

Del skaitmenos kogero tu teisus, jei ant jos eina neverta knistis del
analoginiu, TACIAU palietei zaidimu 5.1 tema, kaip zinot ar yra 5.1
tarkim ant NFS Undercover ir kaip ji paleist kiek supratau  su
analoginiais isejimais reiktu zaist, su skaitmena neprasisuksiu?