Tema: Re: APC1000 akumu krovimas
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2009-01-21 15:11:48
Ish idealaus krovimo ytampa paimta?

"krx" <krx@d.lt> wrote in message news:gl6uh9$fsp$1@trimpas.omnitel.net...
> Idealus krovimas iaip jau 13,8, max - 14,4. Nes tiek prie 20C yra 100%
> pakrauto akumo float tampa prie palaikomojo krovimo. Kas daugiau - 
> principe
> perkrovimas.
>
> SmartUPS'ai bema visi turi problem su termperatrine kalibracija krovimo
> korekcijoms. Jei kaista arba perdm la, krovimo tampos bus neteisingos.
> Galima krovimo tampas koreguoti su dalikliai ant motinos UPS'o, bet tada
> meluos likutins talpos ir veikimo laiko nuo baterij skaitikliai.
>
> todl UPS'us principe reikia laikyti normalios t-ros patalpoje su
> priverstiniu 24x7 ventiliavimu.
>
> Neseniai kaip tik pairjau gal 8 UPS'us varius APC nuo 450 iki 1400, 
> visi laiko lygiai 27,7V.
>
> "LabaiNeSpauda" <pyrmas_opelis@blabla.lt> wrote in message 
> news:gl6fqb$kr7$1@trimpas.omnitel.net...
>> 1. IMHO idealus krovimas 14,1V
>> 2. Taigi matuoju ne pirma karta turbut. Skaitmeniniu ir senu tarybiniu 
>> TL4.
>> 3. Baterijos vienodos.
>>
>> "Guru" <guru@gmail.com> wrote in message 
>> news:gl6fb4$k35$1@trimpas.omnitel.net...
>>> 1. Krovimo U yra kiek per didele, turi buti 2*13,75=27,5V (28,0V jau yra 
>>> per daug)
>>> 2. Ryskiai matomos matavimo klaidos, nes 14,1+15=29,1V (ko jiems 
>>> neburbuliuoti...)
>>> 3. Nuosekliai jungiami i baterijas akumuliatoriai turi buti identiski, 
>>> is vienos dezes ar is vienos partijos...
>>>
>>> "LabaiNeSpauda" <pyrmas_opelis@blabla.lt> wrote in message 
>>> news:gl511n$cpo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Turiu viena balkone su mashininiais akumais. Krovimas 28,2V per abu.
>>>> Bandau jungti dar viena, tik shy syky su furiniais akumais. Ir gaunasi 
>>>> nesamone.
>>>> Vienas akumas 14,1 V, kitas 15V ir burbuliuoja. Na galiu patiket, kad 
>>>> akumui nepirma jaunyste,
>>>> bet kad iki tokio bespredielo eitu...
>>>> Atskirai kraunant akumus su pakroveju, anomaliju jokiu nera.
>>>> Gal kas minchiu turit kokiu?
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>