Tema: Re: Parengė planą, kaip litą pakeis euras
Autorius: RaR
Data: 2013-06-27 13:20:19
> 1 Taip, internetas pigu ir patogu. Bet tai bus ateityje kai Lietuvos
> provincijoje bus priraizgyta sviesolaidziu.

Įdomu, koks procentas šeimų šiuo metu neturi interneto? Visi, kurie
turėjo laidinį telefoną, be jokių problemų gali turėti ir internetą.
Internetą gali turėti (ir turi) netgi tie, kurie neturi laidinio
telefono. Kiek pažįstu <80 ar >80 metų žmonių, visi turi ir mobiliaką,
ir namuose kompiuterį, prijungtą prie interneto.

> 2 Absoliuciai isitikines, kad internetas negali pakeisti TV. Ta pati
> aiskindavo kai atsirado kinas, kad neliks teatro. Ta pati aiskino, kad
> neliks knygu. Ar reikalingi argumentai kai yra pavyzdziai?

Niekas nesako, kad TV išnyks visai ir greitai. Bet informacijos
perdavimo požiūriu internetas jau dabar yra daug praktiškesnis ir
galingesnis instrumentas nei TV, be to dvipusis. Kažkada žmonės
neįsivaizdavo kaip dalintis informacija be pašto kurjerių, gauti ją be
laikraščių, po to be radijo. O informacijos gauti be TV jau dabar
didžioji dalis žmonių nemato problemos, ji daugiausia reikalinga
lengvoms, pasyvioms pramogoms, o kam tokių pramogų nereikia, jau ir
dabar apsieina be TV.

> 3 Na gerai, galiu sutikti su jusu poziuriu. Si karta jus faktiskai
> teigiate, TV atgyvena !!! Gerai, tegu uzsidarineja komercine TV ir
> todel, kad uzsidarys komercine TV, reikalinga bus valstybine.

Nematau jokios logikos tamstos pasakyme. Kadangi TV yra faktiškai
nebūtina žmonėms atgyvena, todėl ir neturėtų būti finansuojama
valstybinėmis lėšomis. O komercinės, jeigu išsilaiko, tegu gyvena.
Valstybinio pramogų parko nėra, bet komercinių niekas prievarta
neuždarinėja.

> 4 Kad valdzia perka komercine TV laikau korupcija. Bet gal ten ir yra
> kazkokie konkursai. Bet jie vistiek susikompromitave. O is tikro tai
> valstybines TV vadovai yra absoliutus LAUCIAI. Ten tokios salygos, kad
> turint smegenu galetum tapti ne tik GEBELSU, bet ir Lietuvos
> kulturine/ekonomine aplinka iskelti i aukstumas. Buciau Stalinas tai
> greitai juos i vieta pastatyciau prie siuksliu konteineriu, o ne
> penkiazenkles algas mokeciau (nesuprantantiems sarkazmo patariu po sio
> sakinio isivaizduoti toki ':)" simboliuka)

Kažko čia vėl nesupranti. Valstybei kažkokios informacijos paskleidimui
(pvz. socialinei reklamai, galbūt kažkokiai agitacijai) reikalinga kuo
platesnė auditorija. Todėl normalu, kad ji tos informacijos paskleidimui
perka didžiausią auditoriją turinčių TV, radijo, laikraščių, interneto
portalo laiką. Tai vis tiek pigiau, nei kiaurus metus išlaikyti
veikiančią nuosavą TV. O jeigu tokia TV lėšų skirsi minimaliai, apmokėsi
tik siųstuvus, išlaikysi vieną diktorių ir jį filmuojantį operatorių,
tuomet tokios TV auditorija bus minimali ir iš jos nebus jokios naudos,
nes norėdamas paskleisti informaciją vis tiek turėsi pirkti kitų
žiniasklaidos priemonių laiką.

Būtum Stalinas, būčiau pirmas, kuris organizuotų savanorių grupelę,
pakabinsiančią tave ant šakos, kol susiradęs subinlaižių neįvedei mano
visiškai netrokštamos vergijos.