Tema: Re: Parengė planą, kaip litą pakeis euras
Autorius: RaR
Data: 2013-06-18 13:35:50
Pas Hitlerį gi buvo valstybiniai viešnamiai su ideologiškai ir rasiškai
teisingomis prostitutėmis. Kiek suprantu iš jo pasisakymų, ponas Vidas
būtų nieko prieš lietuvišką Hitlerį, ideologiškai ir tautiškai teisingą,
taigi gal ir ideologiškai teisingi viešnamiai būtų geriau nei
nekontroliuojami, kuriuose paslaugas teikia tiesiog laisvo elgesio moterys?