Tema: Re: Parengė planą, kaip litą pakeis euras
Autorius: abc
Data: 2013-06-11 04:07:23
On 10/06/13 07:51, RaR wrote:
> Balsuoji, nebalsuoji už tą liberalią politiką, o rezultate vis tiek
> viskas panašiai gaunasi. Tu manai, kad jei praeitus rinkimus būtų
> laimėję socdemai ar dar kas nors, būtų kažkas iš principo kitaip >buvę?

Jeigu praeitus rinkimus vėl būtų laimėję ex-Lietuvos komunistų partija,
aš tamstai garantuoju, kad Lietuva būtų paskelbusi nemokumą ir galbūt
devalvavusi litą. Paradoksalu, bet retrospektyviai žiūrint, gal būtų ir
geriau (reality check)?

> Juk prieš krizę vyriausybės išlaidos buvo padidintos pagrinde
> konservatorių, buvusių lyg ir opozicijoje, bet kontroliavusių Kirkilo
> vyriausybės darbą, pastangomis. O atsidūrę valdžioje tie konservatoriai
> jau tapo didžiaisiais taupytojais.

Axujet', kas če per pasaka vaikučiams? "KRYZĖS NĖRA" - kaip greitai
tauta užmiršo tokią frazę. "Viskas gerai, mums viskas tinka ir patinka.
Bet mes esam mažumos vyriausybė, todėl nachui jokios atsakomybės,
nachui, mes nenešim. Čia gi kansiervai kalti!!!" Tai prieš uždrožiant
per marmūzę pasistoja paprastas klausimas: "xulish į valdžią lindai ir
ją formavai, svolačiau komunistini?" Reikėjo paleisti Sejmą, ir sukti
rinkimus tol, kol LTU kaimiečiams dašus, kad reikia išrinkti vienos
partijos daugumą (nes jiems nesuvokiama, kad valžia turi jiems patiems
būti atsakinga, bo anksčiau visi gi valdžiai batus bučiavo). Nes tik
tokiu atveju valdžią galima bus aiškiai, be mirgulių, užmėtyti akmenimis
(aišku į ką mėtyt). Tegul ir diktatūrinę. Kaip supranti, realybė nekokia?

> Kai pinigų trūksta, turi iš kažkur jų paimti, o jeigu nededi pastangų
> subalansuoti biudžetą, niekas jų tau neduos. Prisispausdinti litų irgi
> ne išeitis - turint omeny kiek jų būtų reikėję prispausdinti - tiesus
> kelias į hiperinfliaciją ir visišką ekonomikos krachą. Na, būtų kokie
> žioplesni valdžioje, galėjo sutrikti atlyginimų ir pensijų mokėjimas,
> sukelta ekonomikos suirutė, emigracija būtų buvusi dar smarkesnė. Būtų
> apsukresni ir pragmatiškesni buvę - gal pigiau būtų pasiskolinę, gal
> protingiau nuo kažko nurėžę, o kažko nelietę.

Pastangos, sakote? Viskas labai paprasta. Pusę pensinykų - tai kansiervų
elektoratas. Kita pusė pensinykų - kamuniagų ylektaratas. Tretieji -
likę - pensinykai vegetuoja, į rinkimus neina ir laukia pensijų iš
dangaus. Tai kaip tu įsivaizduoji Sodros torpedavimą tokiomis sąlygomis?
Aš tai nutorpeduočiau per savaitę: NIEKAM PENSIJŲ NEBUS nes jūsų
mokesčių pinigais maitinta prieš tai besipensijinusi karta. Nieko nebus
nei vieniems, nei kitiems, nei tretiems. SKIRSTYKITĖS. NETURIT
padedančių VAIKŲ? PATYS KALTI!!!!!! Byla baigta, svarstom sekantį
klausimą. Taip būtų teisingiausia. Jau girdžiu "O bet tačiau žiauroka,
gal pasigailėkim?" Nesaldi ta teisybė, ką?

P.S. Duok Dieve pinigų spausdinimo mašiną perimti į savo rankas. Dabar
gi, kaip lochai, skolinamės užsienio valiuta už 5-9 proc ateities
sąskaita. Po to, kaip lochams dovanai euro banknotai bus priverstinai
įgrūsti. Pasiteisinimas bus panašus, kaip su indėliais užsienio valiuta
(na taip, neuždirbam eurais, bet jei įsivesim eurą, tai uždirbsim -
haha)....kokiam mes čia pasauly viduramžių analfabetų gyvenam?? Jeigu
dar kas neemigravo, tai netrukus taip ir padarys. Kaip tę saką
reklamose: "Paskubėkit, vietų skaičius ribotas!"