Tema: Re: Pakitimai nekilnojamo turto srityje
Autorius: lasaZ
Data: 2009-11-02 10:41:51
turejau galvoje kainos tada nesuoliavo simtais procentu (lyginant kainas
piko metu ir pries beprotybe susidaro ne desimtys procentu). Bet prie to
laiko pajamu 100K uz triju kambariu buta buvo nesapnuojama prabanga, o 20K
pabrangimas - katastrofiskai ispudingas. Kainas tada gerai pamenu, nes savo
buta pirkau 1998 metais rugpjuti, pries pat krize ir po to jos sove i virsu
20-30%.

kritimas be abejo simtais procentu matematiskai vargu ar imanomas :)

lasaZ