Tema: Re: Simonytes ismintis
Autorius: lasaZ
Data: 2009-10-22 21:34:50
jojo! priimkim verslo ir banku stimuliavimo planus kokiai 50 mlrd litu,
sumazinkim pvm iki 5%! Padidinkim pensijas 23%. Ir dar ką nors pagerinkim ir
ekonomika pati išsigydys :)

Aš kai perskaičiau Vagnoriaus sapaliones šitam stiliuje, tai net nežinojau
ar jis rimtai, ar ironiškai. "WTF is not enought to express it".

lasaZ