Tema: Re: eu vs US$
Autorius: RaR
Data: 2009-10-20 19:23:39
Jei kuo aplenks, tai nelabai greitai. Kiek girdėjau, Kinijos BVP neseniai
Vokietijos pavijo, o imant vienam žmogui - kažkur Estijos lygio. O ką jie su
ta skola darys galiausiai? JAV dabar pumpuoja dolerius į rinką kad skolą
mažinti, Kinija nenori savo eksporto mažinti ir dar daugiau klonuoja juanių.
ECB, iškėlęs sau tikslą ne daugiau 2 proc. infliacijos, nežino ką daryti.
Galiausiai, turbūt, ir eurų pradės sparčiau daugėti. Tuo blogiau bus mums -
litas nuvertės kartu su euru, bet pasidauginti jų negalime. Savus pinigus
leidžiančiuos valstybės galės finansuoti valstybės išlaidas sparčiai
dauginamais pinigais, mažinti mokesčius, o mūsų vyriausybė turės tuos
pinigus skolintis ir mokesčius didinti.