Tema: Re: Akcininku susirinkimai
Autorius: 2ju
Data: 2009-10-19 16:50:44
turi visas teises dalyvauti kiekvienos kotiruojamos AB susirinkime, jei
turi nors viena akcija (zurnalistu metodai). reikia, kad vyktu
susirinkimas: paskelbiama vieta ir laikas, kokie klausimai bus
aptariami- sek esminius ivykius, tada su pasu nueini pries susirinkima,
uzsiregistruoji ir galesi mojuot isduotu lapuku, suteikianciu teise i
atitinkama kieki balsu. gaila, veto negalioja :P