Tema: Re: akcijos ir pelno deklaravimas?
Autorius: marukas
Data: 2009-10-01 09:15:14
Pelno negavai, nes pardavei tas seniai pirmas pirktas. Bet nuostolio, deja,
irgi negalesi deklaruoti, kadangi jei parduodi akcijas, pirktas anksciau nei
prie metus, - privalai pajamas deklaruoti kaip neapmokestinamas pajamas.
Dabar tavo saskotoje liko akcijos pirktos po 0.7 ir jei jas pardaves turesi
pelno, privalesi nuo to pelno susimoketi mokescius.

Visada reikia naudotis FIFO(First in, first out) principu. Parduodi tas,
kurios buvo pirmos pirktos. Net jei prekiauji per skirtingas VP saskaitas
savo vardu sis principas turi buti taikomas globaliai.