Tema: Re: UKB koreguosis ilgai
Autorius: hansas
Data: 2009-09-30 12:10:52
Net gi, kai buvo bulbulizuotas augimas, UKB 4lt pasiekti reikejo 2-2.5 metu,
todel dabar, prauzus tokio masto pasaulinei krizei ir taip nusmukus ukiui,
kainos atsistatymo iki 4lt per metus (siai dienai reiketu ~220%) (!)
tiketis, mano manymu yra kiek per optimistiska. "Ivykdysim penkmeti per tris
metus" - kazkur labai girdeta ;)