Tema: Re: Veiklos auditas
Autorius: bzik
Data: 2009-07-28 14:07:10
jei darot sau, tai ar pasirenge keistis? nes kam leist pinigus kazkokioms isvadoms, kuriu igyvendinimui pritruks noro, ilgalaikio vadovybes palaikymo, aiskinimo kodel kazkas keiciama.

Esu dirbes su stambiais CRM'ais ir graudu ziuret, kai imone isleidus simtus tukstanciu sistemai, jos adaptavimui, integravimui ir pan. sustoja ties tyliu darbuotoju pasipriesinimu. Formaliai lyg ir viskas ok, o naudos minimaliai, nes zmones atlieka tiek, kiek is ju reikalaujama ir ne trupucio daugiau