Tema: Re: Sodra skolinasi is Vyriausybes
Autorius: obliarka
Data: 2009-07-02 09:56:06
nu jei padalinys daro versla, turi savo sutartis, savo rodiklius,
atskiriamus pinigu stautus ir t.t., tada viskas logiska. Bet juk su sodra
visiskai kita situacija, valdzia sodra ipareigoja moketi nepavezamas
ismokas, tai kas kaltas? Kurioje vietoje nauda is tu procentu? Kad
planuojant biudzeta butu galima iskaiciuoti 'virtualias' pajamas ir
fiktyviai mazinti deficita?