Tema: Re: SEB akciju pirkimas pardavimas nebekainuos net petako ?
Autorius: obliarka
Data: 2009-06-12 10:49:18
aciu uz naujiena, gal reiks atgaivint prekyba :).
Siaip sugalvojau, kad dar yra pasleptas sposas, netgi kenkiantis seniems
klientams - tarkim man pitakas negalioja as perku po 1 akcija, is manes
pirkdamas senas, aktyvus klientas sumokes pitaka uz kiekviena mano 1 akcijos
sandori. zjb ne? loxatronas :)