Tema: Re: Valstybinės įstaigos paskatintų verslą, jei laiku susimokėtų
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-05-13 11:40:46
"giliu įsitikinimu absoliuti dauguma valstybinių įstaigų pinigų tai turi"

vat del sitokio isitikinimo zmones ir nesupranta dabartiniu vyriausybes
veiksmu, kuriais kiek imanoma mazinamos islaidos. nes BABKIU NERA, arba
LABAI GERAI MATOSI kad ju NEBUS.

nes klausimas:
kazin IS KUR tos valstybines istaigos pinigus gauna? spausdina gal??
is biudzeto.
o biudzeta reikia SURINKTI.
bet kai kiekvienas tik ir ziuri, kad KUO MAZIAU i biudzeta moket.. tai
ten savaime aisku atsiranda SKYLES..

negi taip sunku suvokt, kad valstybeje veikia principas:

vyras babkes ima is spinteles, spinteleje babkes atsiranda, nes padeda
zmona, o zmona babkes gauna is vyro.

jei kazkuris babkes nusuka na lievo - ilgai laukti nereikia, kol jam
paciam tai atsilieps..

ypac kai babkes i spintele karts nuo karto padeda ir bankas, bet bicas
elgiasi su jais, lyg juos ten zmona padejusi butu..