Tema: Re: mest pensiju valdytoja 15 kartu sunkiau :)
Autorius: Salas
Data: 2009-05-13 09:04:38
Nu idomiai,
Nezinau kaip su pensiju fondais, bet apskritai aptarnavimas man pas juos
patinka. Ir elektronine ju bankininkyste pakankamai normaliai atrodo, ne
taip kaip dnb nord ar snoras, kur puslapis atrodo II kurso studento darbas.
Be to pries kelias dienas DND NORD'e zmonai bajeris buvo. Idejo kortele i
bankomata ir ja iskart "suvalge". NUejo aiskintis NORD'a sako "kaskas
uzblokavo saskaita". Kai paklause kas, sako nezinom, pabande grynuju pinigu
nusiimti nuo saskaitos, sako negalima. Laukit 2 savaites.