Tema: Re: fondai
Autorius: Raulis
Data: 2009-04-30 12:45:21
Kodel? Fondo vienetai yra tokia pati prekė, kaip ir bet kokia kita. Jos
vertė nustatoma rinkoje. Negi manai, kad Lenkijoje uz zlotus obuolius
perkanti Maksima po devalvacijos vitrinose paliks tokius pacius kainu
skaiciukus litais, kaip ir pries devalvacija? Gal ir paliks, bet tik kol
isisparduos anksciau uzsivezta partija. Tik atlyginimai ilgeliau bus
mazesniu skaiciuku rinkinys, nes kapitalistas bandys kiek imanoma daugiau
išsipešti naudos iš darbininko.