Tema: Re: snoras ir indeliu palukanos
Autorius: boruziukas
Data: 2009-04-29 12:24:08
nu :)  Butu VISI po 1% isskyrus snora, tai gal kas nors, bet kai PUSE (su
visokiom unijom) duoda po 5-7%

Siaip speju tai uzsilike sitos palukanos, kas dar suspes, tai suspes, greitu
laiku mazins ir jis (gal nuo 05.01 ar kada cia). Beto tai bankui kliento
pritraukimas, nes atneses eurus gal susigundysi ir litus padet, gal kokia
paskola jamsi, gal kokia kortele ikis :)