Tema: Re: ikainiai VP prekybai
Autorius: Shell
Data: 2009-04-26 20:48:44
Sėkmės mokestis mokamas tik tada, jei portfelio valdymą pavedi Swedbanko
makleriams. Kai VP perki pats, tokio mokesčio nėra.
Valstybei sumoki mokesčius nuo pelno, kuri gauni akcijų neišlaikęs metus
(su tam tikrom išimtim). Tavo pavyzdyje pelnas yra 200 -100 -5 -5 = 90 Lt.

Nemokestinis operacijos mokestis - kiek moki už akcijų pervedimą iš
vieno tarpininko pas kitą, pvz. sugalvosi kad prekiauti nori ne per
Swedbanka, o per SEB,  tai kad galėtum akcijas pirktas per Swed parduoti
per SEB, turėsi jas persivest pas SEB.

Shell