Tema: Re: Pamąstymams apie Litą, Viliborą ir Euriborą. Būrėjams iš tirščių.
Autorius: bet_kas
Data: 2009-04-21 11:14:05
O tai as apie ka? Apie ta pati, jei viena puse nesutinka keist salygu,
susirandi persifinansavimo saltini, nutrauki sutarti ir viso gero.

Nerandi persifinansavimo saltinio - issiparduodi, issimoki ir vel nutrauki
sutarti.

Netinka "issiparduodi, issimoki" ir "nerandi persifinansavimo saltinio" -
zaidi pagal esamas taisykles.