Tema: Re: indeliai
Autorius: Aurimas
Data: 2009-04-15 16:19:36
a) Tikėtina, kad Ūkio banko paskolų portfelio didžioji dalis yra kita valiuta, taigi reikalingi rezervai paskoloms padengti pagal Lietuvos banko (atrodo) reikalavimus;
b) tikėtina, jog tai gali būti lėšų stygius, nes Ūkio banke ir Litais palūkanos yra didelės;
c) matyt Ūkio bankas nori pritraukti daugiau klientų ir investicijų (būdamas mažu banku nori daryti biznį su mažiausiom sanaudom) dar paprasčiau tariant - nori suteikti kreditų verslui/dar kažkam.
Rašantiems dėl akcijų kritimo siūlyčiau paanalizuoti kokios akcijos pakilo ir kiek pakilo ir nuo kada iki kada kilo labiausiai (analizė su ūkio banko akcijomis taip pat tinka)+pažvelgti į minimos bendrovės naujienas investuotojams, gal nėra jos tokios prastos tos naujienos?