Tema: Re: Banke kazkodel nenorejo atidaryt valiutines saskaitos
Autorius: JAlexoid
Data: 2009-04-10 18:55:07
buran wrote:
 > Nieko daryti nereikia: kortelėje Lietuvoj nuskaito litais, o užsieny
 > (ES) - Eurais. Ir konvertavimo kursas geresnis negu bankuose.

Bent tema sekei?

Debetines korteles "blokuojasi" jei ten baigiasi pagrindines valiutos
suma, bent jau Swedbanke pries metus taip buvo man. Gal pasitaise?

Pas juos neperseniausiai dar ir su pavedimu is eurines saskaitos sistema
neveike, kol ten nebuvo bent 80 ct litais.(net tarp savu saskaitu, kur
nieko moketi uz pavedima nereikia)