Tema: Re: Neturtingųjų būsto renovacija – už valstybės lėšas
Autorius: nu blyn
Data: 2009-04-03 16:09:44
O jei senas bustas su paskola ? Man idomu kaip nustatys turtingesnius.
Pvz
1.asmens pajamos 1400lt, puse is ju bankui atiduodama uz busto paskola
(nesakykit kaz zmogus kvailys, galbut jam papraschiausiai sumazino alga), su
tikimybe jei devalvuos moketi dar daugiau, tarkim lieka 700;
2.zmogaus pajamos 700, bet jis jau turi nuosava buta, nera kolingas bankui,
nebijo kad devalvuos lita ....
abiem atvejais butas gali buti 60 metu statybos name, kuri reikia renovuoti,
tai kam kompensuos valstybe ?