Tema: Re: Kaip skaichiuojamas nedarbas ?
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-03-30 12:24:23
skaiciuojami visi dirbantys + nedirbantys, bet norintys dirbti,
ieskantys darbo. pensininkai, moksleiviai, studentai, verslininkai,
kioskininkai, menininkai, na zodziu tie, kurie patys sau dirba, taip pat
tie kurie tiesiog nenori dirbti (benamiai, namu seimininkes, ukininkai,
tinginiai, kurie darbo birzoj net neuzsiregistrave) nera skaiciuojami.