Tema: Re: GPM permokos grazinimas?
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-03-26 14:17:58
o vat ir ne
pernai turejau pajamu is VP pirktu tais paciais metais.
jokiu skambuciu jokiu klausimu.

nors su deklaracija uz 2007 metus buvo kitaip
2007 pardaviau akciju pirktu dar 2006.
padeklaravau pajamas, isisgijimo islaidas.
sulaukiau skambucio is VMI, dave emaila, nusiunciau ekseliuka su visom
pajamom islaidom + pridejau pdf/html-ines VP saskaitos israsu versijas
is ebanko.
jokiu vaiksciojimu i VMI, tik telefonu ir emailu sutvarke
kai nusiunciau tuos failus - pervede po poros dienu.
buvau maloniai nustebintas ju tokiu darbu.

kaip jau minejau - siais metais jau laukiau panasios proceduros ir vel
pasiruosiau failiuka. bet babkes gavau 10-ta darbo diena kaip ir priklauso.