Tema: Re: Palukanos Eurais
Autorius: Aurimas
Data: 2009-03-19 16:43:51
Pameni, senais gerais laikais buvo toks bankas „Sekundė“? Ten mokėjo bele kiek irgi, o reklama  kokia buvo :)
Žiūrim į dabartinę situaciją, moka nacionaliniai bankiukai dideles palūkanas, nes:
a) jiems reikia naujų klientų;
b) jiems reikia pinigų, nes pvz UKB akcijos pakritę žiauriai ir yra žemiau buhalterinės vertės, plius iškolinti pinigai verslui, privatiems, taigi jų reikia pritraukti, Snorui galioja tas pats.
Kadangi situacija finansų rinkose yra panaši į rusišką ruletę, trumpu laikotarpiu galima dėti ir nesukti galvos. Kredito unijos yra  blogis, nes ten reikia mokėti vienkartinį mokestį, dar kitaip vadinamą pazu atrodo. Tas mokestis kiek man yra žinoma nėra mažas ir yra vienkartinis.
Kalbant apskritai, bankai pradeda susijungimo procesus po truputį, o tai reiškia ne gerėjančią jų situaciją.