Tema: Re: USD kris ar klis ?
Autorius: bet_kas
Data: 2009-04-06 09:32:31
"Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message
news:gnem26$kue$1@trimpas.omnitel.net...
> Gal galit paaiskint, kokia bus to masisko sinchronisko devalvavimo prasme
> ir kurios valiutos atzvilgiu bus skaiciuojama? gal marsieciu ? Bet su
> Marsu taip ar taip neprekiaujam...

Masisko devalvavimo prasme - nudevalvuoti pirmam ir prisiplest is
pavelavusiu.
Skaiciuoti verta aukso ar kitu stabiliu vertybiu atzvilgiu, visi kiti
dydziai santykiniai.

> "linuji" <rasyk@man.lt> wrote in message

Tai ir musa, taciau veluoja lyginant su USD. Velavimo priezastis - pries tai
ECB testavo USD palaikymo lygius.
Narkobaronai ir pan vietoj USD prikimstu diplomatu eme slaistytis su
diplomatais EUR'u -> palaikymas zemas.
Sekanciam raunde nukirs jei CHY nepakis kojos.

Taip.

Kaip minejau, jau yra devalvuojamas.

Klaidinga prielaida. Palukanas numuse, yra kur pasiskolint pigiau
(devalvuojamas USD),
tai kam skolintis brangiai (palukanos)? Jokiu burtu, ekonomi(j/k)a ir tiek.