Tema: Re: Idomiai raso apie ekonomika ir kaip tai susije su JAV :)
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-03-12 23:56:44
pradzioj tai dar taip normaliai parasyta, kai kurios idejos tikrai
neblogos. bet nusivaziavo i samokslo teorijas.

jei jau taip ziuret is samokslo puses, tai tiem, kas ten bebutu toj
"valdzioj" ir kas tarkime valdo federal reserve system, tai jav skola
manau visiskai px. mano akim ziurint, tai tokia itikinama nauda is tu
kriziu yra kai kuriems finansu rinku dalyviams. kadangi finansu rinkose
daugiausiai uzdirba is spekuliavimu, o pacios finansu rinkos is dalies
veikia taip pat, kaip kad bernie madofo naudota piramide - is pradziu
visi nesa pinigus ir nusiima pelna tik is kitu sunestu pinigu, o tokio
pelno, kaip kad tarkim akciju rinkose - dividendu, laukia mazai kas, tai
spekuliacijos apie krizes is tokiu zmoniu kaip madoffas, buffetas,
greenspanas ar kiti tokio lygio veikejai, kurie patys uzdirbineja
rinkose, ir ju pasakyti zodziai jiems patiems atnesa didesnes naudos,
nei kad pavyzdziui informacija akciju birzose, del kurios paskui rinku
prieziuros institucijos kalba ir baudzia. laiku nuimti pelnai is rinku,
kurios paskui sugriuna del paciu pasakytu zodziu, sukuria kita proga vel
  investuoti i rinkas, kai jos yra dugne, taip vel sukeliant ju kilima
ir kartojant tokia karusele nuolat.
cia kaip ir vienintele tokia samokslo teorija, kuria as pats logiskai
galeciau suvokti. jei butu vis per mazai pinigu, tai turedamas tokia
itaka kaip sitie dedes, ir as netingeciau viesai i eteri pareikst, pries
tai pasiemes gerus pelnus, kad va rinkos jau per daug auga, nusimato
griutis. tada palaukes kol subyres, garsiai pasakyti kad jau dugnas ir
vel galim akciju visi pirkti. tie, kuriu zodzio klauso, is to uzdirba,
dar kazkas truputi uzdirba. pralosia visokie pradedantys investuotojai.

pinigu kiekis duotu laiku vistiek yra fiksuotas, ir tai, kad pas vienus
pinigu mazeja, tik reiskia, kad pas kitus daugeja.
bet tokios samokslo teorijos apie pasaulinius karus, jav bandyma
suzlugdyti ar uzkariauti pasauli, tai atrodo tik paranojiku sapaliones
arba tycinis smegenu plovimas