Tema: Re: UAB maziausiomis sanaudomis
Autorius: zhaltas
Data: 2009-03-11 16:46:15
tai pasidomek, gali darbint ir valandiniu tarifu, pvz 10lt/h ir 4h/men.
Tik nieko tu ten nepritaupysi, ypac dar jej saskaitas rasai islaidu turi ir
t.t.
Ateis patikrins ir vistiek ras kad kazkas ne ta diena kaip tabelyje
padaryta, cia jau kaip minimum, o siaip jei ateis tai ras dar dx ir daugiau
visko :D
Nedidele beda manau susimoket nuo minimumo tuos mokescius, jei jau bizni
darote.