Tema: Re: kokie + ir - Lietuvoje esanciu banku?
Autorius: JAlexoid
Data: 2009-03-10 02:25:15
Sakyciau kad is tu kurie Lietuvoje yra, tai sunkiausiai uzlauzyt butu
Unicredit, Nordea, SEB, Danske ir DnB. Visi kiti kurkas smulkensi.
Swedbank'o esu mates tik 1 padailini Helsinkyje.
Nordea yra tas ultrabankas nuo praeitos finansines krizes Sknadinaviskos.

Tikriausiai didziausias bankas butu Unicredit.

Is asmenines patirties, galiu pasakyti, kad Swedbanke yra tokia "Auksine
paslauga". "Auksiniai" klientai turi savo asmenini konsultanta. Be eiles
aptarnaujami. Sumazintos kreditu palukanos. Ir paslaugu kainos mazesnes.