Tema: Re: apie tarpbankinius pavedimus?
Autorius: JAlexoid
Data: 2009-03-09 00:23:12
Cia tikriausiai technines kliutys. Is esmes, viname banke pavedimai be
problemu daromi gan greitai.
Man rodos bankai, po 1 karta per diena apsikeicia informacija.
Nors techniniu ir saugumo kliuciu tai daryti greiciau, musu
informacineje eroje, net sunku sugalvoti.

Prisimink, kad pries 5 metus Vilniaus banke atidavus grynuosius i kasa,
jie tavo saskaitoje atsirasdavo po keliu valandu :) O pavedimai tarp,
net, 1 asmens saskaitu savaitgaliaiis isvis nebuvo daromi.