Tema: Re: deklaruot VS nedeklaruot
Autorius: pVytautas
Data: 2009-03-08 14:56:43
Na mano zmonai irgi deklaruoti nereikia. BET NPD paskaiciuotas labai
neteisingai ko pasekoje mokesciu permokejo ~180Lt
Man ta pati situacija tik maziau 90Lt permoka kuri nedeklaravus pajamų
"dovanojama" VMI prasom jei kas nors nori ka padovanoti valstybei mielai
prasom.
Faktiskai tai nutiko del to kad sodra ligos pasalpa paskaiciavo nuo pirmo
lito.
Taigi jei kas sirges arba kazkiek menesiu nedirbo praeitais metais siūlyciau
deklaruoti nes kaip minimum 320x12 NPD priklauso per metus jei ne visas
panadotas galima atsisimti pinigeliu.