Tema: Re: banku bankrotas, paphilosofuokime
Autorius: friend
Data: 2009-03-06 17:40:34
jau gyvenu be paskolu i NT, neturiu po ranka, paskolos sutarteles. Punkte,
kuriame nurodoma, jog paskola turi but perfinansuojama, minima, jog pats
bankas suranda, kas ja perfinansuos ar cia klijento galvos skausmas ?

Sakai nupirks kasnors kitas... Na ar yra realu, jog visas jas ir nupirktu
"kasnors kitas" ? dabar su $ sikna visiems. Ziurint i Lt rinka, Lietuviu
kapitalo bankai abejoju ar sukrapstytu tiek saibu. Beto salims, kurios
sukisusios cash'a i baltijos saleles, visi prognozuoja nepacius geriausius
laikus, Austrijos vardas jau pasigirsta salia Islandijos. Nelabai matau, kas
galetu buti tas "kasnors".
"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
Tavo paskolas nupirks kas nors kitas (už kiek čia jau atskiras klausimas),
tau mokėjimai už jas nesikeis.

--
Doc