Tema: Re: Valstybes bankrotas?
Autorius: sail
Data: 2009-02-27 16:50:13
Nea, rinkos nuomone visada rules. Babkiu spausdinimas gali tik ta nuomone
paveikti.

Va amerikonai prispausdina tu babku bbz kiek, o rinka dolca vis vien perka.
Esu del to realiu pinigu prarades, nes masciau kaip ir tamsta.

Cia dar vartotoju lukesciai, menulio faze ir taip toliau.

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
Jei CB tiesiog prispausdina dafiga naujų bapkių, tai px ką mano rinka.