Tema: Re: Paskolos grinimas vs. terminuoti indliai
Autorius: Liofka
Data: 2009-02-20 09:43:30
Prie kelet met buvo panaus klausimas: parduotas senas butas, u paskol
nupirktas naujas. Kai tik gavau pinigus ikart pasipyl pasilymai i
investicini fond. Visi demonstravo puikias perspektyvas neatidavinti
paskolos, o investuoti.
Atidaviau paskol. Kakaip gyvenimo patirtimi pasitikjau labiau nei
pirmakursi bankinink skaiiavimais - kuo rizikuoja jie ir kuo rizikuoju a
(svarbiau - mano eima).