Tema: Re: SEB... kad ji kur
Autorius: Insane
Data: 2012-06-29 15:53:23
na man, konkreciu atveju, SEB ikritus pinigams nuskaiciuoja 1.4 lt,
pavedimas ir 1.4 lt, Nordea analogiskai 0.5 lt.. Aisku nedaug tu pavedimu
pas mane, bet pats faktas labai nervavo :).. Eiles bankuose didziules jei
reikia ko, dabar nespeja numeriukas atsispausdint, kai jau tas pats numeris
pypsi, gali eit ... Zodziu kol kas SEB man atrodo brangus :)