Tema: Re: skolinimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-01-17 08:51:21
Jei teisetai - tai bus finansine veikla. O tada jau ziuri
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=416570&p_query=&p_tr2=2

"Dex"  wrote in message news:jf348m$v8$1@trimpas.omnitel.net...

na tai iš esmės kas yra neteisėta veikla? Tai, o jei akcininkas įrašys į
įstatus, prie veiklų, kad yra finansinė veikla, tai jau bus teisėta? Iš
esmės aš čia to ir klausiau, kiek tai teisėta, ar nereikia licencijos.
Iš principo šitas BK straipsnis kalba apie veiklą, kuriai reikia licencijos.

Dex