Tema: Re: Paypal ir Swedbank patirtis
Autorius: Gudrutis Jonas
Data: 2012-01-15 20:33:41
bent man buvo taip - seller account tai kaip ir is naujo registracija,
kadangi dariau UK adresu, tai reikejo nurodyti laidini tel. numeri tuo
adresu - robotas paskambina, padiktuoja nr ir tu suvedi - taip pasidaro
patikrinimas. Tai man padare draugai ten gyvenantys. del paypal tai po
kazkiek pardavimu ir netik, kai suma pasieke X Keur reikejo daryti verify -
cia tipo pagal EU taisykles del pinigu plovimo ar panasiai. Nusiunciau ko
reikejo- pasko kopija ir dar kazkas -  ir viskas... pinigu i lt kortele
praktiskai nesiunciau, viskas sukosi paypal'e. Taip pat pardaves preke
iskart galiu jau disponuoti pinigais kaip noriu, o pradedantiems atrodo yra
aprimobijai X dienu arba kol gaus pirkejas ir patvirtins...taip pat turiu
keleta adresu UK ir USA kurie automatiskai pasidare comfirmed - nieko
nereikejo verify'inti - na bet visus siuntinius gavau, sumos nemenkos, nieko
neapgavau.
siaip jei yra tik galimybe manau pardavineti is UK kaip "vietinis" tada
patikimiau atrodai, maziau visiems klausimu, nebrangus siuntimas su pilnu
sekimu (aisku siuntos ir ten dingsta ir manyciau daugiau nei Lietuvos paste)