Tema: Re: centralizuota vagyste
Autorius: ramunas
Data: 2011-12-27 21:49:18
visalaika gyvenama, nei kojiniu nei maikes nedeviu ... o gal ir kaimynai
palaiko +25 :/

P.S. sildymas centralizuotas ... atsukta ant zvaigzdutes ... radiatoriai
shalti...

"svk"  wrote in message news:jdcjjf$3a7$1@trimpas.omnitel.net...

Butas negyvenamas, viskas užsukta, langai uždaryti, ventiliacijos
uždarytos, katilas užsuktas minimaliausiai, o 21 laipsnis - ne realus, o
"ant" radiatoriaus galvos nustatytas - tada gal gal, bet kaimynai
vistiek labai padeda, kad neužšaltų tas butas.