Tema: Re: apie snora, vel :)
Autorius: RaR
Data: 2011-12-19 11:37:23
Dėl paskolų, tai niekur jos nedings, jas perduos kitiems bankams. Pats
neskaičiau, bet girdėjau, kad bankui bankrutavus iš tavo paimtų paskolų
priverstinai atims tame banke turėtas sąskaitas, o likutį turėsi mokėti
toliau, arba, jei sąskaitose buvo daugiau, grąžins, jei priklauso.

Dėl tų virš 100 tūkst. - tai atgauni tuomet, jei liks banko turto,
atidavus tiems, kurie indėliai buvo iki šios sumos.