Tema: Re: Apie Snorą. Dėl kreditorių reikalavimų pareiškimo
Autorius: bat0nas
Data: 2011-12-19 10:33:43
Ačiū.
Viskas kaip ir gan tikslu.

Iki!!!

"Laurynas"  wrote in message news:jckns1$698$1@trimpas.omnitel.net...

"bat0nas" <bat0nas.ok@gmail.com> wrote in message
news:jcf1lc$oob$1@trimpas.omnitel.net...
> Niekaip nepavyksta gauti jokių atsakymų. Domina: iki kurios datos reikia
> pareikšti reikalavimus (mano atveju - obligacijos) ir kaip tai atlikti?
>
> Konkrečiai klausimai:
>
> 1. Kokia forma turime tuos reikalavimus dėl obligacijų išpirkimo
> pareikšti? Gal turite šabloną? Kam prašymas turi būti adresuotas?

rašytine, šablonų turėtų būti internete, adresuotas bankroto
administratoriui, tiesa, www.bankrotodep.lt informacijos apie jį kol kas
nėra

> 2. Kokius dokumentus reikia pateikti papildomai su prašymu?

obligacijų įsigijimo sutarties kopiją

> 3. Kokiu būdu reikia perduoti prašymą? Registruotu laišku ar atnešti? Kur
> siųsti/nešti? Kam adresuoti? Kieno patvirtinimą reikia gauti, kad priimta?

geriausia atnešti į vietą ir gauti ant savojo egzemplioriaus antspaudą, kad
gauta, galima siųsti ir registruotu.

4. Iki kurios tiksliai datos tie reikalavimai turi būti pareikšti?

4. Priėmęs nutartį iškelti bankroto bylą, teismas arba teisėjas privalo:
5) nustatyti laikotarpį, ne trumpesnį kaip 30 dienų ir ne ilgesnį kaip 45
dienos nuo teismo nutarties iškelti bankroto bylą įsiteisėjimo dienos, iki
kada kreditoriai turi teisę pareikšti savo reikalavimus, atsiradusius iki
bankroto bylos iškėlimo dienos;

kadangi lyg kažkas skundė, tai reikės palaukti, kol išnagrinės skundą ir
įsiteisės,