Tema: Re: paypal klausimas
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-12-06 13:56:41
Bet tas mailas tai kaip nesaugu, pats nesenai reikalu su paypal turejau tai nustebau baisiai - cia pats didziausias puntukas i paypal darza tas email adresas, taigi zinant si email lieka tik slaptazodi atspeti ir viskas...

    Kelios is nerasytu saugumo taisykliu kuriomis vadovaujuosi:

1. Sistemu kuriose visiems viesai zinomas vartotojo prisijungimo vardas yra 50% maziau saugios nes blogieciui lieka atspet tik slaptazodi... tai zymiai palengvina jo darba;

2. Sistemos turincios recovery question taip pat yra daug maziau saugios nes paprastai vartotojas deda daug paprastesni zodi kaip recovery answer - kuri zymiai lengviau atspeti nei slaptazodi, ipac jei blogietis yra protingas ir sugeba susipazinti su auka ir suzinoti reikalinga informacija, pvz. megstamiausio gyvuno vardas, paprastai jei jis gali su juo bendraut ko nepabendravus apie gyvunus ir t.t... cia sena gerai zinoma sistema...

    Idomu kodel jie nepadaro kazko tokio, user_id@paypal.com tipo prisiregistruoji prie paypal, tu jungiesi kazkokiu email, o visiems duodi paypal sistemos isduota dalyka stilium h5h4353jk@paypal.com loginas ir tai ka zino visi turi butinai skirtis...!