Tema: Re: Kokia scam'o schema?
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2011-09-27 21:05:23
Jie ikisa babkes i tas akcijas, tada parina visus pirkti. kai patikeje
locheliai ima kisti babkes, akciju kaina ima kilti. tada visi kisa dar
daugiau, kaina dar labiau kyla ir tinkamu momentu scammeriai nusiima
babkes. Tada akciju kursas krenta, o "investuotojai" lieka be nieko. Cia
vienas is variantu, gali buti ir kitokiu.