Tema: Re: Valstybės finansų ABC?
Autorius: Soros
Data: 2011-09-20 10:32:18
Valstybe perveda pinigus i investicini fonda (tavo saskaita), tada fondas
pasiima 1% ir dar nuo visu investuotu lesu 1.5%, gaunasi kad fondas uzdirba
nuo taves apie 2.5-3.5%, tuomet fondas is valstybes perka obligacijas uz
mazdaug 4-8%, atimam platinimo mokesti ir panasiai.
Isvados: valstybe kaip turetjo taip ir turi tuos pinigus, fondas uzdirba
apie 2% fondo lesu, platintojas apie 1% na ir busimas pensininkas 1-4%;
Man as meniskai tai pikta ant fondu, kad ju tokios dideles marzos.