Tema: Re: Jei USA ekenomika uzsilentu?
Autorius: Alvidon
Data: 2011-08-05 18:04:38
Ne pas mani žinios pasene, o pas jumi su išvadų darymu prastoka IMHO.
1) inžinierių ir pan. samdymas pats savaime irgi nieko neduoda, tik komplekte
    su jau mano minėtomis politinėmis/socialinėmis sąlygomis gali pagreitint vijimasį
    (ir vėlgi tik vijimasį), o tų sąlygų Kinijoj nėra ir artimu metu tikrai nebus.
2) visokie krūti samdinių pastatyti pastatai - visai joks pažangos rodiklis; carinė
    Rusija Petrogradą irgi apstatė samdytų užsieniečių neblogais pastatais, vienok
    tai nepadėjo Rusijai...
3) nu nu, kiniečiai už kelių metų nukonkuruos Boeing/Airbus ? geriausiu atveju
    atsirieks gabalą Tu (Tupoliov) bei An (Antonov) rinkos; aukštų technologijų
    produkto neįmanoma pagaminti išsyk plynoje vietoje, net samdant užsieniečius.
4) Kinija ir Ru: ne apie pasenimą kalba; tik laiko klausimas, kada ten jau gyvenantys
    ir vis imigruojantys kinai ims realiai vadovauti; ir kada Ru azijiniai satelitai pataps
    Kinijos satelitais, su visom iš to sekančiom pasekmėm (gamtos turtai vienok...)
    Bet netgi ganėtinai tikėtinas scenarijus "Kinija perima Rusijos vietą gamtos išteklių
    eksporte (perima Ru gamtos turtų kontrolę)" nereiškia Kinijos kaip konkurento
    vakarams atsiradimo, lygiai taip pat kaip ir dabar Ru nėra vakarų konkurentas.