Tema: Re: rusijos fondai
Autorius: Alvidon
Data: 2011-06-27 16:30:48
Oi kaip ne būtinai... Žaliavos tai aišku nepigs, bet kad Rusija išliks dominuojanti tiekėja - labai negarantuota.
Na kad ir paskutiniai Kinijos viražai šioj santykių su Rusija srity...
Beje, jei Rusija persistengs savo politinėse pretenzijose, gali vėl smarkiai atpigti žaliavos, kad tas pretenzijas
ore pakabinti, kaip CCCP'o byrėjimo išvakarėse. Juolab daba tuo ir Kinija musie suinteresuota.