Tema: Re: omnitel fioletinis - nes jau amen?
Autorius: jz
Data: 2011-09-29 16:23:38
paprastai tarybinio mastymo ir mentaliteto vartotojams yra giliai dzin, ka 
pirkt. svarbu, kad pigiai ir su akcYja.

moderniau mastantys zmones ir priimantys pokycius - patys irgi keiciasi, 
beigi dazniausiai gyvena geriau, nes sugeba prisitaikyti prie rinkos pokyciu 
ir randa geriau apmokamus darbus. jie (dazniausiai) perka produktus, kurie 
turi VERTE, o ne tik yra pigus ir su akcija, ir be "sovietinio" skambesio 
pavadinime.

bet kokiu atveju reikia taikytis prie vartotoju siuolaikiniame pasaulyje, 
bet daznai vartotojas, kuris nezino, kas yra marketingas, neskiria ir 
produktu, o skiria tik ju kaina.
vanduo yra vanduo. - kam ji tada isvis pirkt. jei galima is ciaupo. o man ir 
maloniau, kai gersiu is Monikos atnestos stiklines, nei is Rasos butelio..

"fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message 
news:j61f93$10j$1@trimpas.omnitel.net...
>o tai ką?
> tai ne tu prie vartotojų taikaisi, o siunti juos nh, ir tegu jie prie 
> tavęs taikosi, nes tu toliau pažengęs ir tavo mąstymas jau ne tarybinis?
> ar tipo orientuojiesi tik į elitinius vartotojus?
>
> "jz" <jz@nomail.lt> wrote in message 
> news:j5v0fo$ei5$1@trimpas.omnitel.net...
>> kai pats vartotojo mastymas tarybinis, tai sudetinga daugiau ka ir 
>> pridurt..
>>
>> "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message
>> news:j5v07t$e54$1@trimpas.omnitel.net...
>>> nu iš paprasto vartotojo pusės:
>>> borjomi tai kažkas tarybinio, tai aiškiai žymiai sveikesnis nei
>>> lietuviška.
>>> kaip ir degtinė.
>>>
>>> "jz" <jz@nomail.lt> wrote in message
>>> news:j5ug0v$m58$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> ok, giliai nesikapstant teorijose. is paprasto vartotojo puses. 
>>>> palygink
>>>> du
>>>> produktus: Borjomi ir Rasa. ju reklama, ju vardas, asociacijos ir kt..
>>>>
>>>> gal tai pades suprasti, apie ka as? ;)
>>>>
>>>> "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message
>>>> news:j56rtr$kf4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> "jz" <jz@nomail.lt> wrote in message
>>>>> news:j56rem$jkq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>o tai kam tada isvis rasyt, jei net nezinai, ka rasai?
>>>>>> Nepyk, bet nebematau prasmes test diskusijos :)
>>>>>
>>>>> taigi viska aiškiai parašiau: rašau iš vartotojo pusės.
>>>>> reklamų specialistai prisikuria savo teorijų, paskui šventai tiki, kad
>>>>> vardas tinka ar netinka,
>>>>> o vartotojui visa tai dzyn. to dar betrūko, kad švarumas su kažkokiu
>>>>> purvinu gręžiniu asocijuotųsi.
>>>>>
>>>>
>>>>
>>
>>