Tema: Re: Estai vs. Lietuviai
Autorius: Paul_
Data: 2011-05-09 17:54:48
Nelabai tikiu, kad Lietuvelei e-balsavimas eitu i nauda. Jau ir taip balsuoja uz beleka.
E-balsavimo atveju galima nusivaziuoti iki to, kad bus tik pasirink "gera partija" vs "bloga partija" ir kruva "nezinoma partija". Zmogai privalo dometis ka renka ir atsakyti uz savo pasirinkima. Cia jum ne siena raveti.

O estai tegul gyvena savo tempu, pasidziaugiam ju pasiekimais ir gana.