Tema: Re: nejau NT vel brangz?
Autorius: Donce
Data: 2011-05-04 09:23:20
fik. vilniuj pavilnioniu g per krize ziurejau buta per 2 aukstus, kazkas 114
kv su 50 kv terasa, prase 460 klt, pasiuliau 380, vadybininkas nesutiko,
sakau paskambink savo sefam, ramiai tegu pamasto, paskambinau po men.
atsakyma gavau ta pati.
reziume pataikiau ant zmoniu kurie buvo like be darbo, ir kabojo paskola 200
klt, tai is prasytu 650 klt, atidave uz 390 klt po 2 men derybu, su baldais
ir padoria buitine technika, butukas irengtas dizainerio, selione azuolo
masyvo grindys, sienoj akva, medziagos visur padorios, miegamuosiuose
kambaruose po kondiske ir t.t..t tie zmones emigravo ir LT

pats turiu zemes pardavimui vilniaus rajone moletu plente. namu valda jau su
visais projektais ir leidimais statyti (2 metus knisosi architekte).
neskubu parduot,  aplink soduose 6 arai kainuoja po 60-80 klt (aras po
10--13 kl), pas mane 1 km toliau (27 km nuo centro), bet po 17 aru uz 120
klt  (7 klt uz ara) su visais jau projektais ir leidimas. kaina tikrai
neburbuliska, galvoji skambina kas nors ? 2 zmones vos tebuvo atvaziave
paziuret, kurie reziume pasisake kad uz 60-80 klt nori arba tarandej, arba
toliausiai bajorai, riese sklypa nusipirkti virs 10 aru. man tai tikrai su
logika kertasi.....
 kadangi ne minimuma uzdirbu, kainos net nezadu nuleidinet. ir manau
daugelis masto kad uz tokias kainas parduot neapsimoka. Jei kas siulo
nupirkt siulo tikrai juokingas kainas palyginus kas buvo per pika, vieni
godus.... kiti durniu iesko..... o siaip pats norejau nupirkt komercijos
gabaleli moletu plente, radau vieta kuri patinka, su begale problemu ir t.t.
netoli zaldokynes, uzsigiedojo po 40 klt uz ara.... uz zemes uki po 5 klt,
ir reikia pirkti virs 2 hektaru, kuriu virs hektaro tvenkiniai, plius kruva
problemu :/ pasispjaudziau pora dienu ir praejo noras.

--
Donce