Tema: Re: krize baigesi
Autorius: Vasaris
Data: 2010-12-09 05:37:15
"S54" <info@telecom.lt> wrote in message news:idlblk$1vq$1@trimpas.omnitel.net...
> creditinfo informuoja:
>
> •    Lapkričio mėnesį nepadengti įsiskolinimai viršijo 6,7 mlrd. litų ir
> palyginus su spaliu išaugo 225 mln. litų;
>
> (cia tik pradelstos skolos, kurios itrauktos i ju sistema)

Reikėtų skirti beviltiškas skolas ir jų dinamiką, nuo einamųjų ir pradelstų pagal "LR verslo standartus". O beviltiškas skolas iš esmės lemia įmonės neigiami pinigų srautai.

Priedo Lietuvos versluose yra bent kelios bėdos:

1. Sutarties ir joje numatyto mokėjimo termino pradelsimas iš kreditoriaus pusės ir pautų nesukimas.
2. Neobjektyvus termino nustatymas (nesuskaičiuota iš abiejų pusių galimybės ir nesuderintos).
3. Neatsirinkimas kreditabilaus pirkėjo, prekinio kredito dalijimas kairėn/dešinėn, bile pardavimai nekristų.
4. Delspinigių instituto netaikymas ir nepripažinimas.

Zo, bent mano požiūriu šita statistika be konteksto ir be dinamikos - nieko verta.